iulie 25, 2017

Flex Plastic

Utilizare

Flex Plastic este folosit pentru a proteja incarcatura, cand aceasta este transportata in container sau pe uscat, si risca sa fie expusa la presiuni de pana la 9 tone. Airbagul este pozitionat dezumflat intre spatiile lasate de marfuri si umflat cu aer comprimat.
In acest mod airbagul ia forma acelui spatiu, si consolideaza si stabilizeaza in mod eficace marfurile pe durata transportului. Flex Plastic este de unica folosinta si in mod special adecvat umplerii spatiilor foarte stramte si dificil de ajuns.

Materiale

Flex Plastic este format dintr-o camera de aer din PE co-extrudat in 3 straturi, ce asigura o perfecta retinere a aerului.

Supapa

Flex Eco este echipat cu o supapa brevetata, ce permite o um are usoara si rapida. Supapa se poate roti la 360°, si aceasta permite umflarea din toate unghiurile de lucru. Supapa se inchide automat la sfarsitului umflarii, permitand o utilizare simpla si sigura in toate situatiile de incarcare.

Greutate maxima suportata

 

Rezistenta airbagului

Greutatea maxima la care airbagul poate supus depinde de marimea sa si de amplitatea spatiului dintre marfuri. Tabelul de mai sus arata care este greutatea maxima la care variile marimi de airbag pot supuse, respectiv intr-un spatiu de 10, 15, 20, 25, 30 si 45cm. De exemplu, cu un spatiu de 10cm si un airbag de 115x210cm, greutatea maxima la care poate supus airbagul este de 9,2 tone.

Umflare

Pentru o corecta um are a airbagurilor Bates Cargo-Pak se recomanda folosirea pistoalelor noastre; in acest caz modelul este Bates Flex Inflator. Duza pistolului trebuie introdusa complet in supapa. Airbagul nu trebuie sa intre in contact cu obiecte taioase sau ascutite, si trebuie pozitionat la macar 5 cm de podea pentru a evita contactul cu apa sau alte lichide. In tabelul de mai jos se poate observa timpul de umflare obtinut cu sistem de aer comprimat cu furtun de alimentare de 3⁄4” si presiune de 4 bar (56 psi).

Timp de umflare

Presiune de operare

Maxima presiune de operare recomandata este de 0.1 bar (1.4 psi). Comparata cu presiunea de explozie aceasta ofera o marja de siguranta de 3-8 ori in functie de spatiul de consolidat.

La variatiile de temperatura, trebuie considerat:
• Daca aerul din interiorul airbagului se raceste semnicativ dupa um are, presiunea sa coboara. Aceasta se poate compensa ridicand usor presiunea de umflare.
• Daca aerul din interiorul airbagului se incalzeste semnificativ dupa umplere, presiunea sa creste. Reducand usor presiunea de umflare se compenseaza cresterea indicata anterior.

Pe durata uflarii, sa va asigurati ca marfa si ambalajul sau pot rezista la presiunea de operare aleasa.

Dezumfare

Airbagul se dezumfla gaurindu-l intr-un colt cu o lama ascutita, putand fi scos apoi cu usurinta.

Greutati si dimensiuni

*) Alte marimi pot fi furnizate la cererea clientului.