aprilie 27, 2017

Flex Eco

Utilizare

Flex Eco este utilizat pentru a proteja incarcatura, cand aceasta este transportata in container sau pe cale terestra, si risca sa e expusa la presiuni de peste 9 tone. Airbagul se pozitioneaza dezum at intre spatiile lasate de marfuri si um at cu aer comprimat. In acest fel airbagul preia forma spatiului, consolidand si stabilizand in mod e cace marfurile pe perioada transportului. Flex Eco este de unica folosinta si este foarte indicat in umplerea spatiilor stramte si greu de ajuns.

Materiale

Flex Eco este format dintr-un strat de hartie speciala ce garanteaza maxima rezistenta si lejeritate airbagului. La interior Flex Eco este compus dintr-o camera de aer PE co-extrudat din 3 straturi, ce asigura o perfecta retinere a aerului.

Supapa

Flex Eco este echipat cu o supapa brevetata, ce permite o um are usoara si rapida. Supapa se poate roti la 360°, si aceasta permite um area din toate unghiurile de lucru. Supapa se inchide automat la sfarsitului umflarii, permitand o utilizare simpla si sigura in toate situatiile.

Greutate maxima suportata

 

Rezistenta airbagului

Greutatea maxima la care airbagul poate supus depinde de marimea sa si de amplitatea spatiului dintre marfuri. Tabelul de mai sus arata care este greutatea maxima la care variile marimi de airbag pot supuse, respectiv intr-un spatiu de 10, 15, 20, 25, 30 si 45cm. De exemplu, cu un spatiu de 10cm si un airbag de 100x220cm, greutatea maxima la care poate supus airbagul este de 9,7tone.

Umflare

Pentru o corecta um are a airbagurilor, Bates Cargo-Pak recomanda folosirea pistoalelor noastre; in acest caz modelul este Bates Flex In ator. Duza pistolului trebuie introdusa complet in supapa. Airbagul nu trebuie sa intre in contact cu obiecte taioase sau ascutite, si trebuie pozitionat la macar 5 cm de podea pentru a evita contactul cu apa sau alte lichide. In tabelul de mai sus se poate observa timpul de um are obtinut cu sistem de aer comprimat cu furtun de alimentare de 3⁄4” si presiune de 4bar(56psi). Presiunea maxima a aerului comprimat: 6bar.

Timp de umflare

Presiune de operare

Maxima presiune de operare recomandata este de 0.2bar(2.9psi). Comparata cu presiunea de explozie aceasta ofera o marja de siguranta de 3-8 ori in functie de spatiul de consolidat.

La variatiile de temperatura, trebuie considerat:
• Daca aerul din interiorul airbagului se raceste semnicativ dupa um are, presiunea sa coboara. Aceasta se poate compensa ridicand usor presiunea de um are.
• Daca aerul din interiorul airbagului se incalzeste semni cativ dupa umplere, presiunea sa creste. Reducand usor presiunea de um are se compenseaza cresterea indicata anterior.

Pe durata uflarii, sa va asigurati ca marfa si ambalajul sau pot rezista la presiunea de operare aleasa.

Dezumfare

Airbagul se dezum a gaurindu-l intr-un colt cu o lama ascutita, putand fi scos apoi cu usurinta.

Greutati si dimensiuni

*) Alte marimi pot fi furnizate la cererea clientului.