Utilizare
Medium este folosit pentru protejarea incarcaturii, cand aceasta este transportata pe mare, in container, pe uscat sau pe cale feroviara si risca sa fie expusa la presiuni de peste 23 tone.
Airbagul este pozitionat dezumflat intre spatiile lasate de marfuri si umflat cu aer comprimat.
In acest mod airbagul preia forma spatiului, consolideaza si stabilizeaza in mod eficace marfurile pe durata transportului. Medium poate refolosit de mai multe ori.
Materiale
Medium este format din doua straturi de hartie speciala ce garanteaza o maxima robustete si lejeritate a airbagului. La interior, Medium este compus dintr-o camera de aer din PE co-extrudat in 3 straturi, ce asigura o perfecta retinere a aerului.
Supapa
Medium este echipat cu o supapa brevetata, cu inchidere de siguranta cu dop, ce permite ca airbagul sa fie umflat si dezumflat de mai multe ori intr-un mod usor si rapid.
Greutate maxima suportata
Rezistenta airbagului
Greutatea maxima la care airbagul poate supus depinde de marimea sa si de amplitatea spatiului dintre marfuri. Tabelul de mai sus arata care este greutatea maxima la care variile marimi de airbag pot fi supuse, respectiv intr-un spatiu de 10, 20 si 45cm. De exemplu, cu un spatiu de 10cm si un airbag de 100x220cm, greutatea maxima la care poate supus airbagul este de 23.5 tone.
Umflare
Pentru o corecta umflare a airbagurilor Bates Cargo-Pak recomanda folosirea pistoalelor noastre; in acest caz modelul este Bates Flex Inflator. Duza pistolului trebuie introdusa complet in supapa. Airbagul nu trebuie sa intre in contact cu obiecte taioase sau ascutite, si trebuie pozitionat la macar 5 cm de podea pentru a evita contactul cu apa sau alte lichide. In tabelul de mai jos se poate observa timpul de umflare obtinut cu sistem de aer comprimat cu furtun de alimentare de 3⁄4” si presiune de 4 bar (56 psi).
Presiunea maxima a dispozitivului de aer comprimat: 8bar.
Timp de umflare si dezumflare
Presiune de operare
Maxima presiune de operare recomandata este de 0.3 bar (4.3 psi). Comparata cu presiunea de explozie aceasta ofera o marja de siguranta de 3-8 ori in functie de spatiul de consolidat.
La variatiile de temperatura, trebuie considerat:
• Daca aerul din interiorul airbagului se raceste semnicativ dupa um are, presiunea sa coboara. Aceasta se poate compensa ridicand usor presiunea de umflare.
• Daca aerul din interiorul airbagului se incalzeste semnificativ dupa umplere, presiunea sa creste. Reducand usor presiunea de umflare se compenseaza cresterea indicata anterior.
Pe durata uflarii, sa va asigurati ca marfa si ambalajul sau pot rezista la presiunea de operare aleasa.
Dezumfare
Actionand butonul de deschidere a supapei se dezumfla si in consecinta poate fi extras. Dupa aceea airbagul se ruleaza pentru a folosit succesiv (aceasta este inclusa in timpul de dezumflare), si supapa trebuie inchisa pentru a impiedica patrunderea prafului si a impuritatilor.
Greutati si dimensiuni
*) Alte marimi pot fi furnizate la cererea clientului.